Ofisnet Enterprise Plus
Ofisnet Enterprise Plus, iş süreçlerinin her adımına cevap verebilecek şekilde tasarlanmış, günümüz piyasa koşullarının sürekli değişen ve gelişen taleplerini karşılamak için çalışan bütün firmalara göre tasarlanmış, güncel çözümler sunan kapsamlı bir Ticari Yönetim Sistemi çözümüdür.
Ofisnet Enterprise Plus, firmanıza göre tanımlanabilir yapıdaki operasyonlar ile Satış Yönetimi, Satın Alma Yönetimi, Stok Yönetimi, Finansman Yönetimi, Sabit Kıymet Yönetimi, Muhasebe gibi tüm iş süreçlerini uçtan uca yönetirken, Üretim, E-İş (B2B, B2C, Satın Alma Sistemi-SAS, CRM), İnsan kaynakları (PDKS, BORDRO), Müşteri İlişkileri Yönetimi(MİY-CRM), Mobil, İstasyon, Market, Restoran modülleriyle ve tüm yapıdaki çoklu döviz ve tam barkod desteği ile tümleşik bir yapı içerisinde sektörel çözümler sunar.
Ofisnet Enterprise Plus, "İşlem Kodu Tanımlama" ve "Form Özelleştirme" özelliği ile operasyonlarınızı, iş akışlarınıza ve ihtiyacınıza göre tanımlayıp yönetmenizi, tanımlanabilir yapıdaki esnek raporlaması ve bilgiye hızlı ve kolay erişilmesini sağlayan görüntüleme teknikleri ile verimliliği arttıracak etkin iş yöntemlerini ve rekabette üstünlük sağlayacak karar destek mekanizmalarını sunar.
Ofisnet Compact
Ofisnet Compact, iş süreçlerinin her adımına cevap verebilecek şekilde tasarlanmış, günümüz piyasa koşullarının sürekli değişen ve gelişen taleplerini karşılamak için çalışan bütün firmalara göre tasarlanmış, güncel çözümler sunan kapsamlı bir Ticari Yönetim Sistemi çözümüdür.
Ofisnet Compact,firmanıza göre tanımlanabilir yapıdaki operasyonlar ile Satış Yönetimi, Satın Alma Yönetimi, Stok Yönetimi, Finansman Yönetimi, Sabit Kıymet Yönetimi, Muhasebe gibi tüm iş süreçlerini uçtan uca yönetirken, Üretim, E-İş (B2B, B2C, Satın Alma Sistemi-SAS, CRM), İnsan kaynakları (PDKS, BORDRO), Müşteri İlişkileri Yönetimi(MİY-CRM), Mobil, İstasyon, Market, Restoran modülleriyle ve tüm yapıdaki çoklu döviz ve tam barkod desteği ile tümleşik bir yapı içerisinde sektörel çözümler sunar.
Ofisnet Compact Ofisnet Enterprise Plus’tan 10 kullanıcı sınırlaması ve "Form Özelleştirme" özelliğinin olmaması ile ayrılır.
Ofisnet Professional
Ofisnet Professional, Satış Yönetimi, Satın Alma Yönetimi, Stok Yönetimi, Finansman Yönetimi gibi tüm iş süreçlerini uçtan uca yönetirken, Üretim, E-İş(B2B, B2C, SAS), Muhasebe-Sabit Kıymet Yönetimi, İnsan kaynakları (PDKS, BORDRO), Müşteri İlişkileri Yönetimi(CRM), Servis, Mobil, İstasyon, Market, Restoran modülleriyle ve tüm yapıdaki çoklu döviz ve tam barkod desteği ile tümleşik bir yapı içerisinde sektörel çözümler sunar. Ofisnet Professional, tanımlanabilir yapıdaki esnek raporlaması ve bilgiye hızlı ve kolay erişilmesini sağlayan görüntüleme teknikleri ile verimliliği artıracak etkin iş yöntemlerini ve rekabette üstünlük sağlayacak karar destek mekanizmalarını sunar.
Ofisnet Professional, kapsamlı ürün özelliklerinin yanında öğrenme ve kullanım kolaylığı, geniş kullanıcı tabanı ve çoğu sektöre cevap veren çözümler sunar. Ofisnet Professional' de her bölüm diğerleri ile tamamen tümleşik bir yapıdadır. İlişkisel veritabanına kaydedilen veriler sisteme bir kez kaynağından girilir ve ilgili diğer tüm kullanıcılar bilgiye yine istenilen her noktadan, her zaman erişebilir.
Ofisnet Express
Ofisnet Express, Satış Yönetimi, Satın Alma Yönetimi, Stok Yönetimi, Finansman Yönetimi gibi tüm iş süreçlerini uçtan uca yönetirken, İstasyon, Market, Shop(mağaza) modülleriyle ve tüm yapıdaki çoklu döviz ve tam barkod desteği ile tümleşik bir yapı içerisinde sektörel çözümler sunar. Marketler, pastaneler vb gibi perakende satış noktaları için yazarkasa, terazi ile haberleşebilen, dokunmatik ekran kullanabilen, stokları en küçük birimine kadar takip edebilen, full barkod desteği olan market modülü ile sektöre uygun çözümler sunar.
Diğer Programlardan Aktarımlar
Diğer programlardan Ofisnet’e aktarım işlemleri hızlı ve pratik olarak yapılabilmektedir.
• SAP Aktarım
• Enroute Plus Aktarım
• Mobis Aktarım
• Excel Aktarım